Friday, August 31, 2007

Excursie Corfu 2007

Ok, sa o luam incetisor...

Cateva info despre insula.
E destul de mare, 60km la lungime, deci a fost bine ca am avut masina cu noi si am putut vizita ce am vrut. Orasul si singurul este Kerkira (Corfu town). Corfu are si aeroport dar noi am ajuns cu feribotul din Igoumenitsa.
Pentru o lista de obiective turistice a se inspecta www.trip-advisor.com.

Cazarea: Noi am stat pe coasta vestica unde recomand. Vestul e frumos, asa ne-a zis cineva asa ca am fost disperat in a gasi cazare pe vest. Evident nu toate sunt roz si surpriza vine de la minunatele noastre agentii de turism care au oferte doar pe coasta de est unde este mai ieftin, mai de duzina. Asa ca am hotarat ca mergem cu masina si cazarea mi-o gasesc singur. Cazarea am gasit-o inspectand ofertele de pe www.trip-advisor.com.

In final m-am hotarat pentru www.stevens.gr.
Alte oferte interesante pot fi gasite pe www.paleokastritsa.biz

Drumul: Drumul era hotarat cu masina asa ca urma sa facem 2 zile cu escala in Salonic. Aveam aranjat de un prieten o cazare la hotel egnitia 3stele. E pe trip-advisor. Camera a fost 70 euro / noapte.

No comments: